ارسال سفارش

زمان تحویل پست یا پیک

در گروه شریف تمام سعی خود را می کنیم تا سفارش شما دقیقا زمانی که به شما گفته ایم به دست شما برسد ولی از آنجا که زمان تحویل مرسولات مخصوصا مرسولات پستی ، تیپاکس و باربری خارج از کنترل ما می باشد و ممکن است به دلیل شرایط آب و هوایی و  … تاخیری در ارسال بسته به وجود آید مسئولیت آن با شرکت حمل کننده می باشد البته قابل ذکر است  ما دقیقا زمانی که به شما گفته ایم مرسوله را تحویل شرکت حمل کننده خواهیم داد.

زمان آماده سازی سفارش ها در سایت تقریبی بوده و در شرایطی مانند دوران کرونا ممکن است سفارش 1-2 روز با تاخیر آماده شود و قابل ذکر است سفارش هایی که تا ساعت 15 روز کاری ثبت شوند جز سفارش های آن روز حساب شده و اگر بعد از این ساعت ثبت شوند جز سفارش های روز بعد حساب خواهند شد.

در صورتی که شما در زمانی که بسته برای شما ارسال می شود در محل حضور نداشته باشید یا به هردلیل دیگری بسته به مبدا برگشت بخورد هزینه ارسال دوباره آن بر عهده خریدار می باشد.

 خسارت در هنگام حمل و نقل

گروه شریف همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد و  بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است.

گروه شریف تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

در سفارش هایی که از طریق پیک در قم برای شما ارسال می شود می بایست هنگام تحویل بسته را چک کرده و در صورت آسیب احتمالی همان لحظه به پیک اطلاع دهید.

در سفارش های پستی ، تیپاکس و … نیز در صورت آسیب احتمالی همان لحظه به پیک شرکت توزیع اطلاع دهید.

فیلدهای قابل نمایش را انتخاب کنید. بقیه فیلد ها مخفی خواهند شد
  • تصویر
  • کد محصول
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • دسترسی
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • ویژگی ها
  • فیلد دلخواه
مقایسه
preloader